Assassin’s Creed Origins

Oyunlar arasında en geniş dünya yapısına sahip olması nedeniyle ilgi gören Assassin’s Creed oyunu, özellikle uzun yıllardır oyun piyasasını şekillendiriyordu. Serinin uzun süredir sürekli olarak aynı dövüş teknikleri ve karakter yapılarına sahip olması, yapımcıların yoğun eleştirilere maruz kalmasına yol açıyordu. İlk iki oyunundan sonra hiçbir şekilde teknik ve hikaye açısından ilerleme kaydedilmemiş olması, oyunun sevenlerini de üzüyordu. Özellikle beklenen hikaye yapılarının belirlenmemesi, Unity ve Syndicate ile ilgili beklenmedik kararlar da tüm oyun hikayesini kötü bir hale getirmişti.

Antik Mısır’da Bir Suikastçı

Antik Mısır’da geçen hikayenin bu kez diğerlerinden daha farklı bir görüntüsü, karakter kontrolü ve stratejisi bulunuyor. Oyunda yer alan tüm silahlar ve farklı özelliklere sahip ekipmanlar, suikastçının daha da farklı dövüş teknikleri kullanmasına imkan tanıyor.

Antik Mısır’da, birkaç yıl önce üretilen oyunlara kıyasla çok daha farklı bir hikaye oluşturulmuştur. Bayek, firavununu ve halkını düşünerek hareket etmek zorunda olan bir fedaidir. Medjay görevine sahip olması nedeniyle, intikamı yerine öncelikle görevlerini gözeterek araştırmalar yapmak zorunda kalıyor. OafA üyelerinin oyundaki düşmanca tavırları, bir halkın sindirilmesi için çalışmaları, her biri Bayek ile karşılaşana kadar sürüyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD