Metal Gear Solid V’in grafikleri mi düşürüldü?

MGS serisinin en son oyunu olan Metal Gear Solid V: The Phantom Pain’in PC versiyonunun konsollara oranla daha geç geleceği geçtiğimiz günlerde yapımcılar tarafından açıklanmıştı. Ancak internette yayımlanan yeni trailerlar oyuncularda bazı kuşkulara neden oldu, bazı farklı kuşkulara. İlk trailerlarda gelen grafik kalitesi en sonunculardan daha iyiydi. Kendisine bu konu hakkında yöneltilen soruları cevaplayan Ken-ichiro Imaizumi, oyunda hiçbir grafik düşürülmesinin yaşanmadığını belirtti.

Imaizumi yaptığı açıklamada şunları söyledi,” Eğer oyun yapım sürecini biliyorsanız, biz bu aşamada normalde hiçbir şeyi değiştirmiyoruz veya grafiklerde bir düşürmeye yönelik optimizasyon yapmıyoruz. Bu son aşamada grafiklerin renk sınıflandırmasında ve kontrast ayarlarında bir değişiklik yapmadık, grafiklerde sadece renkler biraz aydınlatılmalı. Bunun dışında diğer ayarlar çok uzun zaman önce bitti.”

PC kullanıcılarını yakından ilgilendiren bir konuya değinen Imaizumi, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain’in neden PC sürümünün konsol sürümünden daha geç geleceğini açıkladı. Kendilerinin ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştıklarını ve takım kararı ile oyun geliştirme kaynaklarını kısıtladıklarını söyledi.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD