Kuşkusuz aksiyon oyunları arasında en sevdiklerimizden, piyasanın en başarılı oyunlarından biri olan Halo 4 için yapımcısından samimi itraflar geldi. Oyunun beğenilmemesiyle birlikte oyuncular büyük isyan çıkartırken geçtiğimiz gün yapımcı Twitter üzerinden neredeyse tüm sorulara cevap verdi ve neredeyse tüm sorumluluğu üzerine aldı.
İster Sony, ister Microsoft, isterseniz de Nintendo hayranı oldun, Halo 4’ün tasarım direktörü Brad Welch’in Twitter’da bugün başlattığı sohbette söyledikleri sizin de hayranlığınızı kazanacak. Lafa Halo 4’ün kendisinin çok sevdiği “Quake tarzı” multi hissiyatına çok hizmet edemediğini itiraf ederek başlayan Welch, gelen cevapların çoğunu tek tek yanıtladı. Fakat pek çok eleştiri alan yapımcının aksine (öhm, Phil Fish, öhöhöhm) hepsini tek tek kabullendi ve geri bildirim olarak aldı. Halo 4’ün skill sistemi, DLC dağıtımı, haritaların ağırlığı derken en sonunda “En sonunda sorumluluk alan birini görmek güzel ama sanırım hepsi de sizin suçunuz değilmiş?” diyen bir tweete, “Bunu üzerimden atamam, pek çok son kararı ben verdim. Büyük oyunlar zor. Bir dahaki sefere daha iyi olacağız” cevabını verdi. Welch’e şapkamızı çıkartıyoruz, bu efendiliği bütün oyun yapımcılarında görmek istiyoruz. Teşekkürler içten cevaplar için Welch!
0 Comments